के परिवर्तन भयो
$18,201 देखि $45,000 सम्मको आम्दानीमा लाग्ने दर 1 जुलाई 2026 मा 16% बाट घटेर 15% भयो, र 1 जुलाई 2027 देखि 14% मा झर्नेछ। 2026–27 देखि कामबाट आम्दानी हुने सबैले कामसम्बन्धी खर्चका लागि $1,000 को स्ट्यान्डर्ड डिडक्सन पाउँछन्, र 2027–28 देखि काम गर्ने अष्ट्रेलियालीहरूको ट्याक्स अफसेट (working Australians tax offset) ले कामबाट आम्दानी हुनेहरूको ट्याक्समा $250 सम्म घटाउँछ।
विदेशी रेसिडेन्ट
विदेशी रेसिडेन्टहरूले पहिलो डलरदेखि नै ट्याक्स तिर्छन्, र उनीहरूले ट्याक्स-फ्री सीमा वा कम आम्दानीको ट्याक्स अफसेट दाबी गर्न सक्दैनन्।
| ट्याक्स लाग्ने आम्दानी | यो आम्दानीमा ट्याक्स |
|---|---|
| $0 – $135,000 | $0 भन्दा माथिको प्रत्येक $1 मा 30 सेन्ट |
| $135,001 – $190,000 | $40,500, साथै $135,000 भन्दा माथिको प्रत्येक $1 मा 37 सेन्ट |
| $190,001 र सोभन्दा माथि | $60,850, साथै $190,000 भन्दा माथिको प्रत्येक $1 मा 45 सेन्ट |
अफसेट, मेडिकेयर लेभी र स्टडी लोन
- कम आम्दानीको ट्याक्स अफसेट (Low income tax offset): $700 सम्म; आम्दानी $37,500 पुगेपछि घट्दै जान्छ र $66,667 मा पूरै हट्छ।
- मेडिकेयर लेभी: ट्याक्स लाग्ने आम्दानीको 2%, कम आम्दानी हुनेलाई योभन्दा कम।
- 2026–27 मा आम्दानी $69,528 पुगेपछि HELP र अन्य स्टडी लोनको भुक्तानी सुरु हुन्छ।
- सुपर ग्यारेन्टी (Super guarantee): सामान्य आम्दानीको 12%, जुन तपाईंको रोजगारदाताले तलबको अतिरिक्त तिर्छ।